Brixton Metals / BBB (TSX)

• Brixton Metals Commences Drilling At Its Langis Silver Project

Alles was ich hier schreibe ist keine Anlageberatung. Ich bin in der Regel in die Werte, bei denen ich mich am Austausch von News und Gesprächen beteilige, investiert! Ich empfehle ausdrücklich seine eigene Recherche zu betreiben um zu investieren.

Oft schreibe ich Informationen zu den Werten aus dem Kopf, das heißt, wahrscheinlich mache ich öfter mal Fehler oder bin nicht auf dem neuesten Stand.

• Danke gogo..

zusammengefaßt:

Highlights

• The fully funded 2026 phase one drill campaign will comprise of approximately 15,000 meters of shallow near-surface drilling, targeting both the expansion and infill of established high-grade silver zones, as well as exploring new areas of mineralization along structural trends.
    • Silver mineralization at Langis occurs as native silver in veins, veinlets, disseminated, rosettes and fracture infill, often associated with minerals such as calcite, hematite, pyrite, cobaltite, chalcopyrite, niccolite and gold.
    • Rock grab samples from the Shaft 7 dump returned up to 182,065 g/t silver.
    • Previous drilling by Brixton has yielded 15 intercepts greater than 1000 g/t Ag, including 3 intercepts greater than 5000 g/t Ag in the Shaft 3 area;10 intercepts greater than 1000 g/t Ag and 5 intercepts greater than 5000 g/t Ag in the Shaft 6 area;
      • 11m of 2592 g/t silver, including 4m of 7018 g/t silver, Shaft 3 area
      • 17m of 970 g/t silver, including 11m of 1289 g/t silver, Shaft 3 area
      • 27m of 348 g/t silver, including 9m of 1037 g/t silver, Central area
      • 17.6m of 1251 g/t silver, including 1m of 15436 g/t silver, Shaft 6 area
      • 71m of 121 g/t silver, including 4m of 1186 g/t silver, Shaft 6 area
      Silver is predominantly hosted in vertical, dilatant
      zones and shear veins, occurring as native silver and silver arsenide. To date, Brixton yielded 220 intervals exceeding 100 g/t Ag with 15 intercepts greater than 1000 g/t Ag, including 3 intercepts greater than 5000 g/t Ag in the Shaft 3 area, 10 intercepts greater than 1000 g/t Ag and 5 intercepts greater than 5000 g/t Ag in the Shaft 6 area, 2 intercepts greater than 1000 g/t Ag in the Central area. Gold mineralization has been observed locally, particularly around the Shaft 6 area. Examples include drill hole LM-16-003, which returned 4.15m of 4.90 g/t gold, including 0.22m of 74 g/t gold (news release, dated October 18, 2016) and 0.5 meters grading 3.88 g/t Au in hole LM-22-254. Gold remains largely underexplored, and historically, it has not been analyzed in this area.

... For the 2026 season, the company aims to extend and infill known high-grade silver zones and to test new targets within established structural trends. The goal is to lay the groundwork for a potential maiden resource estimate.

...

also für mich -- als immer noch Laie - sind dies TOP-Ergebnisse ....

Der Chart sieht auch aus als bildet er einen Boden aus mit leichtem "Schwung" nach Norden... :thumbup:

Gruß silberdigger

Das einzige was an der Mehrzahl unserer Journalisten noch kritisch ist, ist ihr Geisteszustand

• kurz und knapp

Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

Alles was ich hier schreibe ist keine Anlageberatung. Ich bin in der Regel in die Werte, bei denen ich mich am Austausch von News und Gesprächen beteilige, investiert! Ich empfehle ausdrücklich seine eigene Recherche zu betreiben um zu investieren.

Oft schreibe ich Informationen zu den Werten aus dem Kopf, das heißt, wahrscheinlich mache ich öfter mal Fehler oder bin nicht auf dem neuesten Stand.

• Alles was ich hier schreibe ist keine Anlageberatung. Ich bin in der Regel in die Werte, bei denen ich mich am Austausch von News und Gesprächen beteilige, investiert! Ich empfehle ausdrücklich seine eigene Recherche zu betreiben um zu investieren.

Schriftgröße:  A A A A A