U.S. foreclosures/repossessions on track to hit 5 million in '09
...August's numbers have just been released, and though there was a small improvement the numbers still represent a continuing catastrophe in this sector. Total foreclosures were still above 350,000, and project to an annual total of 4.2 million units. However, that total could easily be surpassed – given that the numbers are still trending higher and we know there are millions more foreclosures looming on the horizon.
As I have reminded people frequently, the U.S. mortgage market is about to begin a two-year spike in mortgage-resets with its infamous, ARM's (adjustable rate mortgages) - which already have the highest default/delinquency rates among all U.S. mortgages (see “U.S. mortgage-crisis to get much worse in 2010-11”). There is a very good reason for the appalling rates of delinquencies and defaults on these mortgages....
Deutsche:
US-Zwangsvollstreckungen / repossessions auf dem Weg, 5 Mio. in '09 hit
...Mit über 20 Millionen leere Wohnungen in den USA und US-Stellen Wohnung vor kurzem der Kollision mit einem 20-Jahres-Hoch (siehe "Apartment Stellen New Nightmare in US-Häusermarkt Zusammenbruch"), gibt es keine Möglichkeit, diesen Markt zu erreichen jede Art von Gleichgewicht - das ist was die Propagandisten angeblich meinen, wenn sie behaupten, dass dieser Markt "die Talsohle". In der Tat, mit dem Angebot weiterhin grob Nachfrage übersteigt, gibt es keine Möglichkeit, dass ein Gleichgewicht in diesem Markt seit mehreren Jahren...
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Ich habe eine Frage für diejenigen, die die deutschen Übersetzungen zu lesen: Haben Sie fanden die Übersetzung einfacher zu verstehen? Ich habe versucht, die Sprache, die besser übersetzt - die Verwendung und ich bin neugierig, wenn die Menschen eine Verbesserung bemerkt zu haben.